Öğrenci Adı Soyadı | Bölümü | Tez Başlığı |
Rabia Bayram | İngiliz Dili Eğitimi Yüksek Lisans Programı | “Gender Bias and Ethnic Diversityin English Language Textbooks” (İngilizce Ders Kitaplarında, Cinsiyet ve Etnik Çeşitlilik) |
Suna Çelik | İngiliz Dili Eğitimi Yüksek Lisans Programı | Pre-Service EFL Teachers’ Perceived and Actual Reflectivity Levels on Reports Written During Practicum” (İngilizce Öğretmeni Adaylarının, Algısal ve Öğretmenlik Uygulaması Raporlarındaki Gerçek Yansıtıcılık Düzeyleri) |
Cansu Dinç Ayaz | İngiliz Dili Eğitimi Yüksek Lisans Programı | “A Eciprocal Peer Observation Experience at the Professional Development Unit of a Private University: The Case of 4 In-Service EFL Teachers” (Özel Bir Üniversitenin Profesyonel Gelişim Biriminde Karşılıklı Akran Gözlemi Deneyimi: İngilizceyi Yabancı Dil Olarak Öğreten 4 Hizmet İçi Öğretmen Vakası) |
Begüm Ercan | İngiliz Dili Eğitimi Yüksek Lisans Programı | Middle school students' perceptions of language learning strategies |
Canset Günay | İngiliz Dili Eğitimi Yüksek Lisans Programı | “Refusel Strategies of Preservice EFL Teachers in Four Speech Acts: Requests, Suggestions, Invitations and Offers” )İngilizce Öğretmeni Adaylarının Rica, Öneri, Davet ve Teklif Türündeki Dört Söylemini Reddetme Yöntemleri) |
Halil İbrahim Gündüz | İngiliz Dili Eğitimi Yüksek Lisans Programı | The relationship between efl learners' motivation and their achievement in an English for academic purposes course |
Sinem Kaplan | İngiliz Dili Eğitimi Yüksek Lisans Programı | “University Preparatory School Students’ Awareness About Grammar and Pragmatics” (Üniversite Hazırlık Öğrencilerinin Gramer ve Sosyal Uygunluğa Dair Farkındalıkları) |
Seda Efsun Karamahmutoğlu | İngiliz Dili Eğitimi Yüksek Lisans Programı | “Improving L2 Writing Performance of International Baccalaureate Learners: Focus on Rhetorical Organization” |
Dilara Keskin | İngiliz Dili Eğitimi Yüksek Lisans Programı | “The Role of Theme and Rheme in Thematic Progression Patterns in English Argumentative Essays by Turkish University Students” (Türk Üniversite Öğrencilerinin, İngilizce Tartışmacı Metinlerinin Tematik İlerleme Örüntülerinde Verilen Bilgi ve Yeni Bilginin Rolü) |
Pervin Keskin | İngiliz Dili Eğitimi Yüksek Lisans Programı | “Challenges faced by English language teachers in teaching English to young learners in Public Primary Schools” (İngilizce Öğretmenlerinin Devlet İlkokullarındaki Erken Yaşta Çocuklara İngilizce Öğretirken Karşılaştıkları Zorluklar) |
Gamzegül Koca | İngiliz Dili Eğitimi Yüksek Lisans Programı | “Corpus Driven Genre Analysis Study on ELT Graduate Students’ Use and Perceptions of Discussion Moves in Research Articles” (İngiliz Dili Eğitimi Lisansüstü Öğrencilerinin Araştırma Makalelerinde Tartışma Adımları Kullanımı ve Buna İlişkin Algıları Üzerine Bütünce Odaklı Tür Analizi Çalışması) |
Naile İlkyaz Koşar Tural | İngiliz Dili Eğitimi Yüksek Lisans Programı | “Does EFL Instructors’ Gender Affect EFL Students’ Motivation? (İngilizce Öğretmenlerinin Cinsiyeti, İngilizce Öğrenen Öğrencilerin Motivasyonunu Etkiliyor mu?) |
Yahya Pınar | İngiliz Dili Eğitimi Yüksek Lisans Programı | The effects of teaching proficiency through reading and storytelling (TPRS) method on language proficiency of elementary level high school students in efl |
Ezgi Topaç | İngiliz Dili Eğitimi Yüksek Lisans Programı | “The Effect of Metacognitive Listening Strategy Instruction on EFL Learners’ Listening Comprehension and Awareness Levels and the Role of Ted-Talks As a Listening Resource on Students’ Perceptions” (Üstbilişsel Dinleme Stratejisi Eğitiminin İngilizce’yi Yabancı Dil Olarak Öğrenenlerin Dinleme ve Farkındalık Düzeyleri Üzerindeki Etkisi ve Ted-Talk Videolarının Bir Dinleme Kaynağı Olarak Öğrencilerin Algısındaki Rolü” |
Ekmel Yığman | İngiliz Dili Eğitimi Yüksek Lisans Programı | “Gender Effect on Multilingual Students' Beliefs About Learning English as a Foreign Language” (Çokdilli Öğrencilerin, Yabancı Dil Olarak İngilizce Öğrenme Hakkındaki İnanışları Üzerine Toplumsal Cinsiyetin Etkisi) |
Nur Zorkaya | İngiliz Dili Eğitimi Yüksek Lisans Programı | “Learnes Autonomy Perceptions of EFL Teachers” (İngilizce Öğretmenlerinin Öğrenci Özerkliği Algısı) |
Vildan Tabak | İngiliz Dili Eğitimi Yüksek Lisans Programı | “A Needs Analysis Study on Academic English Needs of Maritime Faculty Students in English Medium Programs” (Denizcilik Fakültesi Öğrencilerinin, Dil Eğitimi İngilizce Olan Programlardaki İhtiyaçları Üzerine Bir ihtiyaç Analizi Çalışması) |
Sedef Çetin | İngiliz Dili Eğitimi Yüksek Lisans Programı | “Teachers’ and Learners’ Attitudes Towards Cultural Integration in EFL Textbooks” (Öğretmen ve Öğrencilerin İngilizce Ders Kitaplarında Kültür Entegrasyonuna Karşı Tutumları) |
Semra Gül | İngiliz Dili Eğitimi Yüksek Lisans Programı | “An Overwiew of Master’s Study in English Language Teaching as a viable Professional Development Route: Motivations and Perceived Impact on Professional Practice” (Mesleki Gelişim Olarak İngiliz Dili Eğitimine Bir Bakış: Güdüler ve Mesleki Uygulamaya Yönelik Algılar) |
Hilal Çolak | İngiliz Dili Eğitimi Yüksek Lisans Programı | “Using video-stimulated thinking aloud protocols as reflective tools to enhance teacher development” (Öğretmen Gelişiminde Yansıtıcı Düşünme Aracı Olarak Video-Destekli Yüksek Sesle Düşünme Protokollerinin Kullanımı) |
Nilüfer Erol | İngiliz Dili Eğitimi Yüksek Lisans Programı | “The Relationship Between The Level Of Anxiety And Oral and Written Performance” |
Ece Genç Yöntem | İngiliz Dili Eğitimi Doktora Programı | “Investigation of Grammatical and Lexical Errors in Three Different Level Turkish EFL Learners' Spoken Corpus” (İngilizceyi Yabancı Dil Olarak Öğrenen Üç Farklı Yeterlilik Düzeyindeki Türk Öğrencilerin Sözlü Derlemlerindeki Gramer ve Kelime Hatalarının İncelenmesi) |
Sedat Beceren | İngiliz Dili Eğitimi Doktora Programı |
Possible effects of employing video recording as a self-monitoring tool on pre-service EFL teachers' reflectivity and teaching knowledge
Video kayıtlarının bir öz-denetim aracı olarak kullanılmasının hizmet öncesi İngilizce öğretmen adaylarının yansıtıcı düşünme ve öğretmenlik bilgisi üzerine olası etkileri |
Umut Muharrem Salihoğlu | İngiliz Dili Eğitimi Doktora Programı | “A Corpus Informed Study on Learning Technical Collocations by Environmental Engineering Students” (Çevre Mühendisliği Öğrencilerinin Teknik Eşdizimleri Öğrenimi Üzerine Derleme Dayalı Bir Çalışma) |
Merve Savaşçı | İngiliz Dili Eğitimi Doktora Programı | “The Role of Extensive Reading (ER) and Repeated Reading (RR): Unveiling the Effects and Bridging the Gap” |
Özlem Yalçın Çolakoğlu | İngiliz Dili Eğitimi Doktora Programı | “Standard Setting and Validation of a Placement Test by Aligning it to the CEFR” |