Uluslararası hakemli dergilerde yayınlanan makaleler (SCI & SSCI & Arts and Humanities)
Kocaman, O., Kızılkaya Cumaoğlu, G. (2014). The Effect of Educational Software (DENIS) and Games on Vocabulary Learning Strategies and Achievement. Education and Science, 176 (39).
Kocaman, O., Kızılkaya Cumaoğlu, G. (2014). Developing a Scale for Vocabulary Learning Strategies in Foreign Languages. Education and Science, 176 (39).
Tüzün, H., Yılmaz-Soylu, M., Karakuş, T., İnal, Y., & Kızılkaya, G. (2009). Computers & Education, 52(1), 68-77.
Kızılkaya, G ve Aşkar, P.(2006). Eğitim yazılımlarında eğitsel yardımcı kullanımı: Eğitsel ara yüz ajanı. Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 31, 25-31.
Kızılkaya, G ve Aşkar, P.(2009). Problem Çözmeye Yönelik Yansıtıcı Düşünme Becerisi Ölçeğinin Geliştirilmesi. Eğitim ve Bilim Dergisi. 34 (154), 82-92.
Uluslararası diğer hakemli dergilerde yayınlanan makaleler
Kızılkaya Cumaoğlu, G., Saçıcı, E., Torun, K. (2013). E-Book versus Printed Materials: Preferences of University Students. Contemporary Educatıonal Technology, 4(2), 121-135.
Coşkun, D. Y., Kızılkaya Cumaoğlu, G., Seçkin, H. (2013). Bilgisayar Öğretmen Adaylarının Bilişim Alanıyla İlgili Okuryazarlık Kavramlarına Yönelik Görüşleri. International Journal of Human Sciences. 10(1) s: 1259-1271.
Kızılkaya Cumaoğlu, G., Koçak Usluel, Y. (2013). Çevrimiçi öğrenme ortamlarında tartışma tahtasının kullanımında öğretmenin rolü. The Journal of Academic Social Science Studies, 6(2).
Kızılkaya Cumaoğlu, G., Diker Coşkun, Y. (2012). Öğretmenlerin akademik erteleme davranışı ile teknoloji kullanım özellikleri arasındaki ilişki. Turkish Studies-International Periodical For the Languages, Literature and History of Turkish or Turkic, 7(4), 2237-2247. Doi Number: http://dx.doi.org/10.7827/TurkishStudies.4140
Kızılkaya, G. & Aşkar, P. (2008). The effect of a pedagogical agent on the students' science achievement. Interactive Technology and Smart Education, 5(4), 208-216.
Uluslararası bilimsel toplantılarda sunulan ve bildiri kitabında (Proceedings) basılan bildiriler
Olgun, K. B., Kızılkaya Cumaoğlu, G., Gülseçen, S. (2014). Effects of programming course on middle school students’ reflective thinking skills towards problem solving. In Y. Gülbahar, E. Karataş & M. Adnan (Eds.), Local Proceedings of 7th International Conference on Informatics in Schools: Situation, Evolution and Perspectives (pp. 115-116). Istanbul: Istanbul University.
Diker Coşkun. Y., Gonca K. Cumaoğlu (2013). Scale of Teachers’ Beliefs on the Effect of the Use of Mobile Devices on Students. 4th International Conference on New Horizons in Education. Rome, Italy. (Procedia- Social and Behavioral Sciences, 106, 2299–2306)
Kızılkaya Cumaoğlu, G. (2012). Yükseköğretimde Öğrenme Yönetim Sistemleri: Kurumsal Dönüşüm İhtiyacı. Proceedings of 6th International Computer and Instructional Technologies symposium (ICITS’12), 4-6 Ekim, Gaziantep.
Kızılkaya- Cumaoğlu, G., Aşkar, P. (2010). Web tabanlı öğrenmede öğrenci memnuniyetinin katılım kararına etkisi. International Educational Technology Conference (IETC'10), İstanbul, Boğaziçi Üniversitesi, 26-28 Nisan 2010.
Kızılkaya, G., Aşkar, P. (2009). Öğrenme etkinlik yönetim sistemi (LAMS) ve Türkçeye çeviri çalışması. International Educational Technology Conference (IECT), Ankara, Hacettepe Üniversitesi, 6-8 Mayıs 2009, s: 261-267.
Kızılkaya, G., Usluel-Koçak, Y. (2008). Web tabanlı öğrenme ortamlarında etkileşim. International Educational Technology Conference (IECT), Eskişehir, Anadolu Üniversitesi, 6-8 Mayıs 2008, s: 401-406.
Tuzun, H., Yilmaz Soylu, M., Karakuş, M., İnal, Y., & Kizilkaya, G. (2008, March). The effects of computer games on primary school students' achievement and motivation in geography learning. Paper presented at the Annual Meeting of the American Educational Research Association, New York, NY.
Kızılkaya, G., Dikbaş-Torun, E., Aşkar, P. (2007). Restructuring e-learning with ontologies. Proceedings of Fifth International Conference on Computational Science and Appliccations, Kuala Lumpur-Malaysia, 26-29 August 2007, p: 161-165.
Kızılkaya, G. ve Usluel-Koçak Y. (2007). Öğretmenlerin mesleki gelişimi için BİT entegrasyonunun sürdürülebilirliğinin sağlanması. Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Sorunları Sempozyumu. Bakü, Azerbaycan, 12-14 Mayıs, s: 482-486.
Gürsul, F. & Kızılkaya, G.(2004) "OBEB OKEK konularındaki kavram yanılgılarının giderilmesine yönelik Web tabanlı tasarım örneği", IV. Uluslararası Eğitim Teknolojileri Sempozyumu, 24-26 Kasım, Sakarya.
Yazılan uluslararası kitaplar veya kitaplarda bölümler
Askar, P., Dönmez, O., Kızılkaya, G., Çevik, V.& Gültekin, K (2005) The dimensions of student satisfaction on on-line learning programs. Encyclopedia of Distance Learning Vol 4. (editors: Howard, C et. al) Idea-Group Reference: USA. p:585-590.
Akkoyunlu, B., Kızılkaya, G. (2009). İnternet ve iletişim. Öğretmen ve Öğretmen Adayları için Bilgisayara Giriş. (Editör: Akkoyunlu, B.) Kriter Yayınları: İstanbul. s:137-155.
Ulusal bilimsel toplantılarda sunulan ve bildiri kitabında basılan bildiriler
Kızılkaya, G., Yılmaz Soylu, M. ve Tüzün, H. (2006, Eylül). Eyvah öğrenciler küçüldü: Üniversite örgencilerinin çok-kullanıcılı sanal bir bilgisayar ortamında bilgisayar okuryazarlığı eğitimi alması. H. Tüzün (Başkan), Çok-kullanıcılı sanal ortamlarda bilgisayar oyunları ile öğrenme. VII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresinde düzenlenen mini sempozyum, Ankara, Türkiye.
Tüzün, H., Yılmaz, M., Karakuş, T., İnal, Y. ve Kızılkaya, G. (2006, Şubat). Bilgisayar oyunlarının öğrencilerin öğrenme ve motivasyonuna olan etkileri. Akademik Bilişim 2006 Konferansı’nda sunulan bildiri, Denizli, Türkiye.
Diğer yayınlar
Kızılkaya Cumaoğlu, G (2014). Yükseköğretimde Akran Öğrenme İçin Bir Yöntem Olarak E-Mentörlük. International Conference on New Trends in Educational Technology INTET’14, 14-15 Nisan 2014, Gazi Mağusa, KKTC.
Kızılkaya Cumaoğlu, G., Arkün Kocadere, S (2014, October). Enabling Pre-Service Teachers to Integrate Technology by Using Peer E-Mentoring. Paper presented at the iSER (International Society for Educational Research) 2014 World Conference, Cappadocia, Turkey.
Diker Coşkun. Y., Gonca K. Cumaoğlu (2013). Evaluating Bologna Information Packages in Terms of Digital University Concept. EADTU The Open and Flexible Higher Education Conferance. 24-25 Oct. Paris, France.
Kızılkaya Cumaoğlu, G., Kuşbeyzi Aybar, İ., Olgun, K. B. University Students in a Non-Linear Environment Need Non-Linear Higher Education System, The 6th Chaotic Modeling and Simulation International Conference, 11-14 June, İstanbul